Firma

Timshel Sp. z o. o.

Ogłoszenie

Digital Marketing Specialist

Numer referencyjny

SEM/8876/18

Publikacja

2018-04-16
 
 

Timshel is a niche consulting company focused on two important cores - professional recruitment and business coaching. We successfully support our clients within those two fields while delivering our expertise and the credibility of work.

 

Our offer is dedicated to those companies that seek high quality partnership relations, and believe in collaborative approach and open communication between both sides. We are pleased to provide you within the above-mentioned services as well as other counsulting solutions. Thanks to our passion we are able to do that.

Dla jednego z naszych Klientów- innowacyjnej, globalnej firmy będącej liderem na rynku rozwoju, produkcji oraz sprzedaży wysokiej jakości sprzętu, przeznaczonego do kodowania oraz znakowania materiałów eksploatacyjnych, poszukujemy Kandydata na stanowisko: 

Digital Marketing Specialist


OPIS STANOWISKA:

  • Planowanie, zarządzanie oraz optymalizacja kampanii reklamowych typu Pay Per Click (SEM)
  • Pozycjonowanie stron internetowych firmy- SEO
  • Prowadzenie newsletterów oraz kampanii direct mailingowych do klientów B2B, w systemie Marketing Automation
  • Zarządzanie i optymalizacja kampaniami leadowymi – inbound marketing
  • Kreowanie wizerunku firmy na portalach społecznościowych, monitoring działań konkurencji

 
WYMAGANIA:
 

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki – zarządzanie i marketing
  • Min. 2 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w obszarze digital (po stronie klienta bądź domu mediowego)
  • Obsługa wyszukiwarek internetowych w sektorze B2B,
  • Bardzo dobra praktyczna znajomość SEO, SEM, Google Analytics, Google AdWords (certyfikat Google Adwords będzie atutem), social media
  • Poparte sukcesami doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych w obszarze direct mailingu, doświadczenie w systemie Marketing Automation będzie dużym atutem
  • Znajomość systemu CRM
  • Umiejętność zarządzania lejkiem sprzedażowym, jego analizy i optymalizacji konwersji
  • Umiejętności wykorzystania możliwości social media w celach promocyjnych,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office oraz środowiska Windows
  • Biegła znajomość języka angielskiego,
  • Kreatywność, łatwość w komunikacji, chęć do podejmowania nowych wyzwań